سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آناتومی بدن خود را بشناسید ؟ -


درباره نویسنده
آناتومی بدن خود را بشناسید ؟ -
احمد بنداوی
اینجانب احمد ساکن اهواز و از کونگ فو توآ کاران هستم و زیر نظر یارومه حمادی فعالیت می کنم.
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اسفند 90


لینکهای روزانه
سایت کونگ فو توآ آریایی [11]
سایت کونگ فو توآ بین الملل [2]
سایت فدراسیون کونگ فو [2]
[آرشیو(3)]


لینک دوستان
.: شهر عشق :.
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
دهاتی
سایت کونگ فو توآ کاران اهواز
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
آناتومی بدن خود را بشناسید ؟ -


لوگوی دوستان


وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :17109
بازدید امروز : 14
 RSS 

 

همواره در تمرینات رزمی تسلط و علم فنی به بدن و ساختار آناتومی بدن نقش موثری در ایفای درست تمرین و مهم تر از آن استفاده و اجرای فنون فرا گرفته شده دارد . یک هنر جو باید بداند که هدف از انجام هر تمرین تمرکز بر کدامین قسمت از بدن و چگونگی انجام آن حرکت است . دانستن زیرساخت فیزیکی بدن یا همان آناتومی به شما کمک فراوانی خواهد کرد از این جمله که شما بدانید در هر حرکتی کدام عضو بدن شما در گیر خواهد بود و همچنین نحوه حرکت اعضای درونی بدن به چه صورت خواهد بود ، اینگونه می توانید بهترین استفاده را از ضربات و تمرینات ببرید . تسلط بر آناتومی بدن باعث می شود که شما در مبارزات با مشاهده شواهد فیزیکی حریف و همچنین آگاهی شما از قدرت بدنی وی با توجه به نحوه رفتار و سرعت العمل و همچنین اصولی بودن ضربات وی پی به قدرت و دقت حریفتان ببرید . اساتید بزرگ ورزشهای رزمی همواره تلاش می کنند تا به شاگردان خود آناتومی بدن را بیاموزند . با این کار هم هترجو در حین تمرین آسیب کمتری خواهد دید و هم به بهترین نحو ممکن از انرژی خود در تمرین و مبارزه به نحو کار آمد استفاده می نماید و به قولی می داند کدام ضربه را در کدام موقعیت و با چه نیروی به حریف وارد کند.

در ادامه نظر شما را به دو فایل فوق جلب میکنیم که یک سری اطلاعاتی را به شما در این مورد می آموزد و به امید خدا در هفته های آتی این فایلها تکمیل تر خواهد شد .

فایلهای فوق توسط استاد مجید پژوهنده مدیر وبلاگ مردان نیرو کار مجیدیه آماده شده که با کسب اجازه از محضر این استاد تقدیم حضور می گردد .

منبع:سایت بانک اطلاعات ورزشهای رزمی

برای دانلود روی این لینک کلیک کنید:

دانلود



نویسنده : احمد بنداوی » ساعت 12:12 عصر روز یکشنبه 91 فروردین 20